php wd slider

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Δείτε κάποιες από τις   π ι ο   π ρ ό σ φ α τ ε ς    δ ραστηριότητες     του σχολείου μας  

22/05/2019

 Ενημέρωση για την «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγ-γραφής», μαθητών/-τριών για το σχολικό έτος 2019 – 2020.
Γενικά
Οι μαθητές/-τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2019 – 2020, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση γραφής, ανανέωσης εγγρα-φής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-eggrafes στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://e-eggrafes.minedu.gov.gr,
συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία,

από την 22η Μαΐου και ώρα 10:00 έως τη 17η Ιουνίου 2019 και ώρα 00:00.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τον παρακάτω οδηγό :

Οδηγίες για την υποβολή Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής για Κηδεμόνες-Μαθητές 2019_20

————————————————————————–

27/3/2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΛΕΣΜΑ

Ο σύλλογος των διδασκόντων του ΓΕ.Λ. ΔΟΛΙΑΝΩΝ καταδικάζει  την φασιστική επίθεση και τον τραυματισμό  μαθητών προσφύγων που φιλοξενούνται στην Κόνιτσα πριν από λίγες  μέρες, ιδιαίτερα γιατί οι συγκεκριμένοι μαθητές φοιτούν στην Τάξη Υποδοχής του σχολείου μας. Είναι ιδιαίτερα λυπηρό όσο και ανησυχητικό 17χρονοι μαθητές να επιτίθενται με φασιστικές μεθόδους ταγμάτων εφόδου  σε άλλους μαθητές .

Ως εκπαιδευτικοί που μετέχουν στην εκπαίδευση προσφυγόπουλων αλλά και ως εκπαιδευτικοί που αισθάνονται ιδιαίτερη ευθύνη για την εμπέδωση αντιφασιστικής και αντιρατσιστικής συνείδησης  αλλά και της αλληλεγγύης  των ανθρώπων και των λαών στη νέα γενιά,  μέσα από την μελέτη  της ιστορίας και την καλλιέργεια της ιστορικής μνήμης, θεωρούμε ότι  η εκπαιδευτική κοινότητα και η τοπική και η ευρύτερη κοινωνία πρέπει να αντιδράσουν  αποφασιστικά. Τόσο σε σχέση με τέτοιου είδους γεγονότα όσο και σε σχέση με τις κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές συνθήκες που ευνοούν την αναβίωση του φασιστικού κινδύνου.

Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του συλλόγου ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καλούμε και μεις τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες, τοπικούς φορείς και πολίτες  στην Αντιρατσιστική Συγκέντρωση την Κυριακή 31 Μαρτίου στις 11:00 π.μ. στην Κόνιτσα.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΓΕ.Λ. ΔΟΛΙΑΝΩΝ

—————————–

 Οι καθηγητές του σχολείου μας συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus+

Στο πλαίσιο σχεδίου Erasmus+, στο τομέα της σχολικής εκπαίδευσης που υλοποιεί η Περιφερειακή Διεύerasmusθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου με τίτλο: « Διαμορφώνοντας ένα Σύγχρονο, Συμπεριληπτικό Σχολείο, με Ευρωπαϊκό Προσανατολισμό», κατά το σχολικό έτος 2017-2018, ολοκληρώθηκε η πρώτη επιμόρφωση στην Πράγα της Τσεχίας.

Οκτώ εκπαιδευτικοί οι οποίοι διδάσκουν σε οκτώ Περιφερειακά Λύκεια της Ηπείρου- ΓΕ.Λ. Άνω Καλεντίνης Άρτας, ΓΕ.Λ. Θεσπρωτικού και ΓΕ.Λ. Λούρου Πρέβεζας, ΓΕ.Λ. Μαργαριτίου και ΓΕ.Λ. Παραμυθιάς Θεσπρωτίας, ΓΕ.Λ. Κατσικά, ΓΕ.Λ. Πεδινής και ΓΕ.Λ. Δολιανών Ιωαννίνων-παρακολούθησαν πρόγραμμα κατάρτισης διάρκειας πέντε ημερών από 16 έως και 20 Οκτωβρίου 2017, που παρείχε ο φορέας επιμόρφωσης ITC Prague.

Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν σε θέματα Διαπολιτισμικότητας και Διαχείρισης Τάξεων με μαθητές μικτών ικανοτήτων.

Το πενθήμερο σεμινάριο βασίστηκε στη βιωματική μάθηση μέσω ποικίλων συνεργατικών και διαδραστικών δραστηριοτήτων, αλλά και ατομικών εργασιών.

Στόχος της επιμόρφωσης υπήρξε η ενίσχυση των ικανοτήτων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών για συμπεριληπτική διδασκαλία σε τάξεις όπου η πολυπολιτισμικότητα, η κοινωνικό-οικονομική κατάσταση και το διαφορετικό μαθησιακό προφίλ των μαθητών διαφοροποιεί τον τρόπο μάθησης και συμπεριφοράς τους.

Ήρθαν σε επαφή με τεχνικές , στρατηγικές, εκπαιδευτικά εργαλεία, ώστε να δουλεύουν αποτελεσματικότερα σε ετερογενείς τάξεις, δημιουργώντας κλίμα εμπιστοσύνης, ανάδειξης της σημασίας της πολιτισμικής ετερότητας, αποφυγής στερεοτύπων και προκαταλήψεων, τόνωσης των δεξιοτήτων των μαθητών που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες.

Από το Γ.Ε.Λ. Δολιανών συμμετείχε η εκπαιδευτικός Τατιάνα Γκάτσα, ΠΕ02.

Η δεύτερη επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε από 20/2/2018 έως και 28/2/2018 στην Φλωρεντία της Ιταλίας.

 ————————————–

Δραστηριότητες στη Γλώσσα και τη Λογοτεχνία  για το σχολ. έτος 2016-17

Αντιγόνη project 2017 antogonh

 αφιερωμένο στη μνήμη της Έλλης Λαμπρίδη

 

            Επανήλθαμε στο μικρό θεατρικό εργαστήριο που είχαμε άλλοτε αποκαλέσει Αντιγόνη project  με την παράσταση «Τιμά?», που αφιερώσαμε στη μνήμη της Έλλης Λαμπρίδη.       Πρόκειται για σύνθεση κειμένων που αποτέλεσαν κορμό ή κλάδους των μαθημάτων της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας Γενικής Παιδείας (Αντιγόνη του Σοφοκλή και παράλληλά της κείμενα) και Κατεύθυνσης Ανθρωπιστικών Σπουδών («αδίδακτα» και δικά τους παράλληλα) και παρουσιάστηκαν με τη μορφή δρώμενου: μια Αθηναία μονολογεί ανακαλώντας τις τρεις Αντιγόνες που διδάχθηκε, καθώς αυτές παρεμβάλλονται επί σκηνής διερωτάται «ποια είναι η δύναμη της γυναίκας» και στο τέλος δίνει το λόγο σε Χορό κοριτσιών.

            Η συζήτηση που ακολούθησε είχε ως θέμα το γυναικείο ζήτημα. Δείτε το  εσώφυλλο του προγράμματος:

Λίγα λόγια για το δρώμενο:

               Υποθέσαμε ότι μια Αθηναία της κλασικής περιόδου είχε παρακολουθήσει στη ζωή της τις τρεις σωζόμενες από τις τραγωδίες του κύκλου των Λαβδακιδών, στις οποίες εμφανίζεται το πρόσωπο της Αντιγόνης: τους Επτά επί Θήβας του Αισχύλου, την Αντιγόνη και τον Οιδίποδα επί Κολωνώ του Σοφοκλή (Στην πραγματικότητα είχε δει περισσότερες, αν λάβουμε υπόψη ότι οι Αθηναίοι «διδάσκονταν» τριλογίες τραγωδιών, από τις οποίες μόνο μία διασώθηκε, η Ορέστεια από τον κύκλο των Ατρειδών,  και επαναλήψεις τους).

Τα ερωτήματά  μας είναι: ποια επίδραση μπορεί να άσκησαν στη σκέψη της, πώς μπορεί να επενέργησαν στην ψυχή της;

Θυμόμαστε μαζί με τη γυναίκα αυτή τις τρεις Αντιγόνες, την ακούμε να μας διηγείται σημαντικά επεισόδια της ζωής της και της αθηναϊκής ιστορίας, που συνέπεσαν με τις διδασκαλίες των αντίστοιχων τραγωδιών, προβληματιζόμαστε μαζί της πάνω στη θέση της γυναίκας εκείνη ? και όχι μόνο ? την εποχή.

Ως προς τη σκηνική πλευρά, κύρια στοιχήματα της δουλειάς μας ήταν: η απόδοση τόσο του «ήθους» της κορυφαίας ηρωίδας της παγκόσμιας δραματουργίας, όπως παρουσιάζεται στα τρία έργα, όσο και της φυσιογνωμίας της γυναίκας, ο σχηματισμός και η λειτουργία του Χορού μιας τραγωδίας.

Ως προς το περιεχόμενο, το θέμα της δουλειάς μας και ? όπως ελπίζουμε ? της συζήτησης που θα ακολουθήσει είναι «όψεις του λεγόμενου γυναικείου ζητήματος».

Στοιχεία γι? αυτό το ζήτημα συγκεντρώθηκαν από τα μαθήματά μας και μετατράπηκαν στο μονόλογο της γυναίκας, που καταλήγει στην ελπίδα του Χορού της Μήδειας του Ευριπίδη πως «έρχεται τιμή στο γένος των γυναικών».

Από το χορικό της Μήδειας προέρχεται ο τίτλος: τιμά στη δωρική διάλεκτο είναι η τιμή.

Γυναίκα: Άρια Ρουμελιώτη

Πρώτη Αντιγόνη: Νικολέτα Τσέλιου

Κήρυκας: Αρμάντο Χεμπάι

Φρουρός: Κλεβίστ Χαριζάι

Δεύτερη Αντιγόνη: Αριστέα Κακαράντζα

Κρέοντας: Λευτέρης Χαλιγιάννης

Τρίτη Αντιγόνη: Βάσια Μπίκα

Οιδίποδας: Γιουλίντ Χότζα

Χορός: Μέλη: Αγγελική Κεβάνη, Αγγελική Κέκου, Ευαγγελία Μπάγια,

             Αλεξάνδρα Σιεχάι, Νεφέλη Σκούπρα, Αλίκη Χαλδούπη,

             Αλεξία Χάσκου,  Ορνέλα Χαλίλη, Κορυφαία:  Σοφία Πέτσιου

Παγκόσμια ημέρα Ποίησης 2017, Κ. Χ. Μύρης   myrhs

            Οι φετινές μας δραστηριότητες για τον εορτασμό της Ημέρας της Ποίησης αφιερώθηκαν στο έργο του Κ. Χ. Μύρη, με αφορμή τα 80χρονα του μεγάλου στιχουργού. Στόχος μας ήταν η μύηση των παιδιών στους κανόνες της στιχουργίας, της υψηλής τέχνης της αδόμενης Ποίησης. Για ένα μήνα λοιπόν αναρτούσαμε στους πίνακες ανακοινώσεων τραγούδια του Μύρη χωρίς τον τίτλο και μερικές «κρίσιμες» στιχουργικά λέξεις τους, ώστε να δοκιμαστούν σε μια Τέχνη που καθένας μας σήμερα διαπιστώνει πως συγχέεται με την εύκολη ρίμα. Μερικά από αυτά τα κοσμήματα της δισκογραφίας ακούστηκαν κατά τα διαλείμματα την 21η Μαρτίου, οπότε και αναδείχθηκαν οι νικητές του «διαγωνισμού», τα παιδιά δηλαδή που βρήκαν τις περισσότερες λέξεις ή ? έστω- λέξεις που θα ταίριαζαν. Κέρδισαν ένα βιβλίο της προτίμησής τους, όπως καθιερώθηκε πια στο σχολείο μας.

            Αν επιθυμείτε κι εσείς να δοκιμάσετε τις δυνάμεις σας, συμπληρώστε τα κενά στο τραγούδι με το οποίο άρχισε ο «διαγωνισμός», ένα από τα πρώτα του Κώστα Γεωργουσόπουλου:

Κάποιες νύχτες το φεγγάρι

μας τρελαίνει και???..

Κάποιες νύχτες το φεγγάρι

πικραμένο δε μιλά.

Κατοικεί στα βλέφαρά μας

και στη λύπη μας πενθεί,

κάθεται στη μοναξιά μας

και τα χέρια μας ???..

Κάποιες νύχτες το φεγγάρι

???? για τους φτωχούς.

Κάποιες νύχτες το φεγγάρι

κυβερνά τους λογισμούς.

Κόβει δώδεκα κομμάτια

και ???. στα παιδιά

που στα πέτρινα κρεβάτια

ξενυχτάνε νηστικά.

Κάποιες νύχτες το φεγγάρι

στέκεται στις φυλακές.

Κάποιες νύχτες το φεγγάρι

?????. τις σκοπιές.

Και νομίζεις πως ???.

σ? ένα δρόμο μυστικό

το θλιμμένο παλικάρι

που κοιμάται μοναχό.

8/5/2017

Ο καιρός ήρθε…. 

Στις 8-5-2017 η θεατρική ομάδα του σχολείου μας ανέβασε το έργο, στο οποίο τόσο καιρό έκαναν πρόβες. 

Το αποτέλεσμα ήταν θεαματικό. Συγχαρητήρια στα παιδιά μας και στην καθηγήτριά τους, Αντωνία Θεοδοσίου.

Λίγα λόγια για την παράσταση …

        Στις αρχές της σχολικής χρονιάς ξεκινήσαμε με τους μαθητές της Β? ΛυκεIMG_2221ίου το στήσιμο μιας θεατρικής παράστασης. Οι απαιτήσεις μας ήταν συγκεκριμένες: το έργο θα έπρεπε να είναι πολυπρόσωπο, καθώς όλο και περισσότεροι μαθητές εκδήλωναν την επιθυμία να αναλάβουν ρόλους. Να προκαλεί γέλιο για να ξορκίσουμε τα όποια αρνητικά συναισθήματα και τις εντάσεις που μας κυκλώνουν. Τέλος, να είναι διαχρονικό και να έχει ένα κοινωνικό και πολιτικό μήνυμα. Τη λύση τη βρήκαμε στον Μποστ.

       

IMG_2313Το έργο που ανεβάζουμε γράφτηκε το 1995 και ανέβηκε για πρώτη φορά από το θέατρο «Στοά» με Ρωμαίο τον Θανάση Παπαγεωργίου και Ιουλιέτα τη Λήδα Πρωτοψάλτη. Βασίζεται στο δραματικό έργο του Σαίξπηρ, αλλά ο μοναδικός στο είδος της παρωδίας Μπόστ φέρνει την ανατροπή του μέσα από την ειρωνεία, τη σάτιρα και το ιδιαίτερο χιούμορ του.

IMG_2375

Με το γνωστό του δεκαπεντασύλλαβο, με ήρωες σα να έχουν βγει από τα σκίτσα του, θίγει τα κακώς κείμενα της ελληνικής κοινωνίας.

Αιχμηρός, αληθινός και πάντα επίκαιρος ρίχνει τους προβολείς του στο μικροαστισμό  και σε κάθε κοινωνική και γλωσσική υποκρισία.

       

 

Η  θεατρική παράσταση είναι έργο συλλογικό  και το ανέβασμά της απαιτεί τη συμβολή πολλών. Παραβλέποντας τον τυπικό χαρακτήρα που αποκτά μια δημόσια ευχαριστία και την αμηχανία που μου προκαλεί,ως υπεύθυνη της παράστασης, θα ήθελα, αρχικά, να ευχαριστήσω την κ. Κάτια Ζαρκάδα -ηθοποιό και σκηνοθέτη- από το ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου, που μας διέθεσε με ιδιαίτερη προθυμία το δυσεύρετο σε βιβλιοπωλεία και βιβλιοθήκες κείμενο του Μποστ, καθώς και τη συνάδελφο, υποψήφια διδάκτορα του Τμήματος Φιλολογίας του Παν/μίου Ιωαννίνων Σοφία Κουτέρη, που υπήρξε γέφυραεπικοινωνίας με τους υπεύθυνους του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου.
   IMG_2276

Θερμές ευχαριστίες οφείλονται και στο ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων, που μας παραχώρησε κοστούμια από το βεστιάριό του. Τα υπέροχα σκηνικά μαIMG_2325ς και τη σκηνογραφία χρωστούμε στο διευθυντή μας Παντελή Ντάγκα και στο συνάδελφο Σωτήρη Σιάπκα που διέθεσαν γενναιόδωρα το χρόνο τους για την κατασκευή τους. Τους ευχαριστώ από καρδιάς.

Δεν πρέπει να παραλείψω τη συμβολή του κ. Κώστα Στεργίου, που παραχώρησε κάποια από τα σκηνικά μας.

IMG_2336αντικείμενα.

Τέλος, ευχαριστώ θερμά όλους τους συναδέλφους που ο καθένας με τον τρόπο του στήριξε και ενθάρρυνε τις προσπάθειές μας.

     

Ο μεγαλύτερος έπαινος, όμως, ανήκει στα μέλη της θεατρικής ομάδας, τους μαθητές μας, που με τη φαντασία τους, IMG_2292την εφευρετικότητά τους και τον ενθουσιασμό τους ανέλαβαν το βάρος της παράστασης

IMG_2446IMG_2448και κατάφεραν να ξεδιπλώσουν όλες τις πτυχές του έργου.

Φωτογραφίες από την παράσταση

« 1 της 2 »

Η παράσταση θα ανέβει και στο Θέατρο Καμπέρειο την Τρίτη 27 Ιουνίου 2017 στο πλαίσιο της ΙΣΤ? Συνάντησης Μαθητικών Θιάσων Ηπείρου.

Η Αφίσα του Δ.Η.Π.Ε.Θ.Ε  για τη Συνάντηση Μαθητικών Θιάσων 2017

Layout 1

Μετά την παράσταση και  στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την λήξη των μαθημάτων για το σχολικό έτος 2016-17 οι μαθητές μας » έδειξαν » και τις χορευτικές τους ικανότητες, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή τους, Παπασπύρου Νικόλαου, ΠΕ11

Φωτογραφίες Χορευτικού

10/3/2017

Τελικά….. Αξία έχει η συμμετοχή και όχι η νίκη !!!!

Η ομάδα βόλεϋ των κοριτσιών έχασε στα ημιτελικά από την αντίστοιχη ομάδα του 3ου ΓΕ.Λ. Ιωαννίνων με σκορ 2-0.  Δεν πειράζει. !!!!

Ήταν ένα όμορφο ταξίδι στον κόσμο του αθλητισμού, Μάχες θα δίνετε συχνά σε όλη σας τη ζωή. Άλλες θα τις νικάτε, άλλες πάλι όχι…  

Συγχαρητήρια σε όλες σας, αλλά  και στον προπονητή σας για τον αγώνα που κάνατε μέχρι τώρα και σας περιμένουμε ξανά του χρόνου…..

*****

8/3/2017

Πάμε για το κύπελο…… 

Η20170216_121150-1 ομάδα βόλεϊ των κοριτσιών του σχολείου μας πηγαίνει στους ημιτελικούς των σχολικών αγώνων, αφού στον αγώνα της Τρίτης, 7/3/2017, νίκησε την ομάδα του 5ου ΓΕ.Λ. Ιωαννίνων.

<<  Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, αλλά η αποφασιστικότητα και ιδιαίτερα η ψυχραιμία των παικτριών μας, έκαναν τη διαφορά >> , δήλωσε ο προπονητής τους Παπασπύρου Νικόλαος, ΠΕ11.

Ο επόμενος αγώνας της ομάδας  θα πραγματοποιηθεί στο Ε.Α.Ν.Κ.Ι ( Λιμνοπούλα ) την Παρασκευή  10/3/2017   με αντίπαλο το  3ο ΓΕ.Λ. Ιωαννίνων.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

9/12/2016 

Η    Γ’  Λ υ κ ε ί ο υ    του σχολείου μας ταξιδεύει στην    Κ Ρ Η Τ Η

Από 12/12/2017 έως και 17/12/2017 η Γ’ τάξη του σχολείου μας, μαζί με το ΕΠΑ.Λ. Κόνιτσας, πραγματοποιούν  πολυήμερη εκδρομή στην ΚΡΗΤΗ. 

Ευχόμαστε στους μαθητές μας αλλά και τους συνοδούς καθηγητές ένα ευχάριστο ταξίδι και καλή διαμονή !!!

cam01199-1 cam01197 cam01202
 Φωτογραφίες λίγο πριν την αναχώρηση των μαθητών μας το πρωί της Δευτέρας, 12-12-2016 cam01203

Ένα ελαφρό αεράκι να σας ωθεί στην πλάτη σε όλη την διαδρομή, αλλά και στην επιστροφή σας!

Συνοδοί Καθηγητές του ΓΕ.Λ. Δολιανών : ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ, ΠΕ02 και ΣΙΑΠΚΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ, ΠΕ03

20/11/2016

Γιορτή 17 Νοεμβρίου 2016 

Οι μαθητές μας,  με τη βοήθεια των υπεύθυνων καθηγητών Σιάπκα Σωτήρη, ΠΕ03 και Μάρκου Μαρίας, ΠΕ03, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ένα καταπληκτικό θεατρικό στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την γιορτή της 17ης Νοεμβρίου….

Συγχαρητήρια σε όλους για την καταπληκτική δουλειά…

Δείτε μερικές εικόνες, ενώ σύντομα θα ανεβάσουμε ολόκληρη την γιορτή……

4/3/2016

Ελληνικά, μια παράσταση για τους πρόσφυγες

 Καταφεύγοντας πολλοί στον Πειραιά και παίρνοντας μαζί τους κι άλλους πολλούς γέμισαν και τα Μέγαρα και τη Θήβα με πρόσφυγες.

       Στις 4 Μαρτίου 2016 οι μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν τα Ελληνικά, ένα δρώμενο με θέμα το ιστορικό τρίπτυχοπόλεμος ? τυραννία ? προσφυγιά. Τα κείμενα προέκυψαν από σύνθεση και δραματουργική επεξεργασία του ποιήματος του Γιάννη Ρίτσου «Μετά την ήττα», κεφαλαίων εντός και εκτός ύλης των «Ελληνικών» του Ξενοφώντα, μετά από μετατροπή του πλαγίου σε ευθύ λόγο και το αντίστροφο, και αποσπάσματος του έργου  της Ζωής Καρέλλη «Ικέτιδες».

Ακολούθησε συζήτηση πάνω στο θέμα της παράστασης. Τα έσοδά της διατέθηκαν στους πρόσφυγες.

Το πρόγραμμα που ακολουθήθηκε ήταν το εξής :

Γιάννης Ρίτσος, Μετά την ήττα

Δοκιμές ευθέος και πλάγιου λόγου πάνω σε εντός και εκτός ύλης αποσπάσματα του  Δεύτερου Βιβλίου τωνΕλληνικών του Ξενοφώντα

Το ποίημα απαγγέλλει ο Βύρων Λόζιος
 
Ιστορία: Αγγελική Κεβάνη, Ευαγγελία Μπάγια,  Νικολέττα Τσέλιου
Γραμματείς:Αγγελική Κέκου, Ορνέλα Χαλίλη
Θηραμένης: Παύλος Κάκος
Κριτίας: Βασίλης Βασιλείου

Απόσπασμα από τις Ικέτιδες της Ζωής Καρέλλη

Χορός: Ιορδάνα Άμρο, Γιάννα Γκέλη,  Μαρία Μεντή, Βάσια Μπίκα, Σοφία
Πέτσιου, Άρια Ρουμελιώτη, Κλειώ Σέλφο, Αλεξάνδρα Σεχάι, Νεφέλη Σκούπρα, Αλίκη Χαλδούπη
Κορυφαίες: Αριστέα Κακαράντζα,  Αλεξία Χάσκου
Στους ρόλους των οργάνων του καθεστώτος: Αχιλλέας Μπενέκος, Γιουλίντ Χοτζάι, Αντρέα Ζιούλι, Κλεβίστ Χαριζάι

Ακούγονται μέρη της Κατάστασης Πολιορκίας του Μίκη Θεοδωράκη

Στον πίνακα διαγραμμένες φράσεις από τονΕπιτάφιο του Περικλή, του Θουκυδίδη

Υπεύθυνος εισφορών: Λευτέρης Χαλιγιάννης
Τεχνική υποστήριξη: Ντοριάν Μακολλάρη, Γιάννης Γρηγορίου, Γιουλιάν Μούστα, Γιώργος Σίνης, Ρομέο Ζότα, Γιώργος Μεργιάννης